CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

luni, 9 iulie 2012

Tocanita de peste cu legume


Eu am o problema cu pestele: in momentul in care gatesc peste, de cele mai multe ori il fac la cuptor, pe gratar sau il prajesc, si de cele mai multe ori se termina imediat. Mult timp m-am gandit ca as vrea sa mananc peste gatit si in alte feluri, un pic mai elaborat si eventual sa se concretizeze totul intr-o mancare satioasa.
Asa ca in momentul in care am vazut ca am ceva legume prin frigider si niste peste in congelator, am hotarat sa fac o tocanita din peste.

Ingredientele de care aveti nevoie sunt:
  • 1 ceapa mare
  • 1 ardei gras mare
  • Ulei
  • 4 rosii medii
  • 4 catei usturoi
  • 1 kg peste file (eu am folosit pangasius, dar puteti folosi orice fel de peste file)
  • Piper boabe
  • Sare
Ceapa si ardeiul se taie joulienne. Alegeti ceapa si ardei mari; cu cat mai multe legume, cu atat mai bine. Se pun la calit intr-o cratita cu putin ulei.

  
Se adauga rosiile decojite si taiate cubulete. Pentru decojire, rosiile se scufunda intr-un vas cu apa clocotita si apoi se curata pielita.


Se adauga si usturoiul tocat bucatele.

 
Cat timp au fiert legumele, am taiat pestele cubulete.


Cand legumele sunt la jumatatea timpului de fierbere, se adauga bucatile de peste.


Se lasa sa fiarba totul la foc mediu 10-15 minute, pana pestele si legumele sunt fierte. Se adauga piperul boabe si sarea.
Noi l-am servit alaturi de piure de cartofi.

Sa va fie pofta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu