CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

duminică, 19 februarie 2012

Pune-ti o dorinta!

In cautarea mea  de retete noi pe internet, am dat peste un site foarte dragut despre care vreau sa va povestesc si voua.
Din cauza ca in general imi place sa prepar lucruri deosebite sau un pic diferite fata de bucataria noastra obisnuita, de cele mai multe ori inspiratia mi-o gasesc pe internet, pe siteurile straine. Si video retetele sunt pentru mine o incantare.
Revenind….weekendul acesta am dat peste un site cu retete video despre care mai auzisem in trecut.
Siteul este de fapt un blog: foodwishes.blogspot.com si am aflat cu drag ca tocmai a fost achizitionat de allrecipes.com (alt brand din grupul Reader’s Digest).
Food Wishes este primul canal culinar de pe Youtube creat de “Chef John” Mitzewich.
Siteul reprezinta practic o colectie de videoclipuri “cum sa?“ in bucatarie impreuna cu sute de retete. In afara faptului ca ma incanta ideea unei colectii atat de mari de video retete intr-un singur loc, am descoperit in site si sectiunea « Make a food wish ! » unde poti trimite cererea ta pentru o anumita reteta care sa fie transformata in video reteta.

De bine :
  • Poze deosebite
  • Peste 1000 retete
  • Fiecare reteta are si un paragraf introductiv in care se explica originea mancarii respective
  • Sectiunea « Make a food wish ! »
  • Retetele sunt foarte bine structurate
De rau:
  • Siteul se incarca greu din cauza spatiului mare solicitat de video retete
Dupa ce am cascat gura tot weekendul si m-am minunat, eu as incerca si v-as recomanda si voua : 




In incheiere as vrea sa il citez pe creatorul siteului. Pentru ca spusele lui suna mult mai bine in engleza decat in romana, iata:
“Food Wishes grew from my love of food and desire to inspire home cooks and demystify cooking.”

Surse:



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu