CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

duminică, 19 februarie 2012

Ciuperci cu usturoi si crema de branza


Acestea sunt un fel de bruschette sau o alta modalitate de a face un sandwich sanatos. Este o reteta foarte usoara, ciupercile sunt senzationale chiar daca am modificat putin reteta originala.
Cantitatile depind de numarul de portii, asa ca o sa va dau doar ingredientele.

Ingredientele pe care le-am folosit au fost :
·         Ciuperci champignon
·         Smantana
·         Usturoi
·         Un pachet crema de branza Philadelphia
·         O legatura chives
·         Baghete de paine
·         Ulei de masline
·         Sare
·         Piper

Mai intai am taiat ciupercile in sferturi


Le-am pus intr-o tigaie la sotat in putin ulei. Am adaugat peste ele smantana si usturoiul pisat. Am potrivit gustul cu sare si piper.


Intre timp am taiat baghetele de paine in jumatati, pe lung si le-am pus intr-o tava imbracata cu foaie de copt. Am pus tava in cuptor, la 200 grade, timp de 5-7 minute, pana s-au rumenit putin.

Cat timp au fiert ciupercile si s-a prajit painea un cuptor, am pregatit crema de branza si verdeturi. Am pus crema intr-un castron, am taiat marunt cateva fire de chives (care pot fi inlocuite cu orice alta verdeata va face placere, inclusiv ceapa sau usturoi verde) si le-am amestecat. Am adaugat si putina sare si piper proaspat macinat.


Am scos painea din cuptor, am asezat-o pe un platou si am pus ciupercile cu sos peste baghete.


Peste ciupercile fierbinti am pus cate o lingura de crema de branza cu chives. Apoi am stropit totul cu ulei de masline.

Totul s-a concretizat in acest platou minunat:
ta la gatit!
P.S: Pozele au fost realizate prin amabilitatea familiilor Sociu si Juganaru, iar totul a fost posibil numai cu ajutorul de nadejde al Andreei Juganaru. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu