CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vineri, 24 august 2012

Ce se reflecta in oglinda?


Recent am citit un articol care m-a condus spre un blog si o poveste deosebita.
Este vorba despre o tanara, Kjerstin Gruys, care timp de un an nu s-a uitat deloc in oglinda. Din start mi s-a parut un lucru ciudat, dar si extraordinar de greu de facut, mai ales ca nu s-a uitat in oglinda nici macar in ziua nuntii. Decizia fetei are la baza cateva probleme din trecut legate de anorexia de care a suferit in adolescenta, insa proiectul a ajutat-o sa scape de complexele legate de greutate si aspect.

Dupa un an in care s-a machiat fara sa se uite in oglinda si a evitat suprafetele reflectorizante, proiectul a luat sfarsit  in martie 2012. Concluzia ei dupa o astfel de experienta?
“Am avut o stare ambivalenta, dar in acelasi timp am fost incantata, pentru ca mi-a placut ceea ce am vazut. Nu e nimic in neregula daca iti place sa te uiti la tine in oglinda, dar cred ca e important pentru fiecare femeie sa se gandeasca daca acest obicei nu are si o parte negative. Pentru ca avem sa oferim lumii mult mai mult decat aspectul nostru.”

Frumos spus, dar cate femei chiar cred asta? Cate sunt multumite cum arata si cate sunt constiente ca legaturile intre oameni se bazeaza pe lucruri mai profunde decat aspectul exterior?
Eu nu am ajuns inca acolo, dar acolo mi-as dori sa ajung si imi place sa cred ca ma indrept cu pasi siguri spre o imagine sanatoasa despre mine.
Pana atunci imi place sa citesc astfel de povesti incurajatoare crezand intotdeauna ca:

In alta ordine de idei, poate nu ar fi rau ca uneori sa nu ne mai luam prea in serios.



Mai multe detalii despre acest experiment puteti citi pe blogul ei.

Surse: www.perfecte.ro
www.ayearwithoutmirrors.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu